مطالب وتصاویر زیبا از همه جای جهان

خرید کنید وبعد از دریافت کالا وجه آن را پرداخت کنید

مطالب وتصاویر زیبا از همه جای جهان

خرید کنید وبعد از دریافت کالا وجه آن را پرداخت کنید

محافظ و پاک کننده ال سی دی

محافظ و پاک کننده ال سی دی

قیمت: 12000 تومان

از طریق این محصول شما می توانید ال سی دی را محافظت در برابر پخش رنگ و هم پاک نماید.
با توجه به حساس بودن سطوح مانیتورها و تلویزیون های ال.سی.دی و ال.ای.دی نیاز به نگهداری و مراقبت در آنها بیشتر بچشم خواهد آمد و هرگونه سهل انگاری و مراقبت از آنها مطمئنا باعث لطمات جبران ناپذیری به سطوح حساس آنها میگردد که به مرور افت کیفیت، ایجاد پیکـسل های سوخته و از بین رفتن مانیتور آنها میکردد.
حال در اینجا به معرفی محصولی پرداخته ایم که برای خانه های امروزی که در آنها انواع تلویزیون ها و مانیتور های ال.سی.دی و ال.ای.دی بچشم میخورد یک نیاز واقعی میباشد.
مایع پاک کننده سطوح ال سی دی و ال ای دی.
بسته خریداری شده شامل اسپری حاوی محلول پاک کننده و همچنین دستمال مخصوص تمیز کردن می باشد.
جهت استفاده باید دستگاه الکترونیکی مورد نظر را خاموش نموده و سپس مقدار کمی از محلول پاک کننده را بر روی آن اسپری نموده و سپس با ستمال مخصوصی که ما در اختیار شما قرار میدهیم (بهمراه محصول) سطح مورد نظر را پاک کنید
دستمال همراه محلول چندین بار قابل استفاده می باشد که در صورت کثیف شدن میتوانید دستمال مخصوص را از ما تهیه نموده و یا حتی از دستمال های لطیفی مانند دستمال عینک که به وفور همه جا یاففت میشود استفاده کنید.
اکیدا توصیه میشود از پاک کردن صفحات ال.سی.دی و ال.ای.دی با سایر محصولات پاک کننده نظیر شیشه شور و مایع دستشویی و ... خودداری فرمایید.
با صرف هزینه ای اندک عمر تلویزیون خود را چند برابر،شفافیت تلویزیون را چندین برابر و خود را از دیدن تصاویر تار خلاص کنید!
امروزه 90 درصد خانواده‌های امروزه یک ال سی دی بزرگ و یا متوسط در خانه‌های خود دارند که برای تمیز کردن و یا نگهداری آن باید قوانین مربوط به تمیز کردن ال سی دی را راعایت کرد تا به صفحه نمایش ال سی دی آسیبی وارد نشود.همان طور که می‌دانید ال سی دی از یک صفحه نمایش پلاسمایی برخوردار است که تمام تصاویر تلوزیونی از طریق آن نمایش داده می‌شود که در صورتی که با آسیب رساندن از طریق استفاده نادرست و پاک کردن با انواع مایع و یا دستمال خشک می‌شوید و با از بین بردن مواد شیمیایی محافظ صفحه پلاسمایی باعث از بین رفتن شفافیت تصویر و یا پخش رنگ خواهید شد. ولی با پک محافظ و پاک کننده به صورت صحیح می‌توانید صفحه نمایش ال سی دی خود را پاک نماید.
برخی از امکانات و قابلیتها:
محافظ صفحه پلاسمایی صفحه ال سی دی
پاک کننده چربی و جا انگشت های صفحه پلاسمایی
پاک کننده و خارج کننده گرد و غبار درز های ال سی دی
جلوگیری از پخش رنگ بر روی صفحه
تمیز نگه داشتن صفحه ال سی دی در زمان بیشتر

خرید محصول        سوال از فروشنده


این ماده معدنی ، چربی سوز است


این ماده معدنی ، چربی سوز است

این ماده معدنی ، چربی سوز است

این ماده معدنی ، چربی سوز است

مصرف قند حتی نوع طبیعی آن یا مصرف نشاسته تصفیه شده، باعث افزایش میزان انسولین و ذخیره چربی در بدن می شود.

این عامل همراه با کمبود کروم (نوعی ماده معدنی) خطر اضافه وزن، چاقی مفرط یا ابتلا به دیابت را بیشتر می کند.

علت اصلی کمبود این عنصر به روش های کشاورزی و تهیه محصولات غذایی بر می گردد. این ماده معدنیانسولین را متعادل می کند و در کاهش وزن موثر است.

محققان آمریکایی دریافته اند، مصرف روزانه کروم باعث می شود ۲ برابر چربی بیشتری سوزانده شود. کروم به استحکام سرخرگ ها، بهبود گردش خون و سلامت قلب کمک می کند و نقش چشمگیری در کاهش اشتها به شیرینی ایفا می کند.

ماده معدنی کروم که به طور طبیعی در مواد غذایی غنی از قند طبیعی یافت می شود، به بدن در هضم و سوخت و ساز مواد غذایی طبیعی کمک می کند. با حذف این ماده از برنامه غذایی، بدن مستعد مشکلات متعدد مربوط به مصرف قند تصفیه شده از جمله افزایش وزن می شود.

علایم کمبود کروم

ادامه مطلب ...

جدیدترین عکس ها از آنا نعمتی و دخترش


آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است. او در سال 1356 در شاهرود به دنیا آمد.

آناهیتا نعمتی بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال ۱۳۷۴ به دنیای بازیگری معرفی شد.

آناهیتا نعمتی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد

او بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر مرحوم حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۷) ظاهر شد.

اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال ۱۳۷۸ و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.
اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار مسافر» بود که به شهرت رسید. او تا قبل از «پارک وی» (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) نتوانسته بود در سینما اعتباری برای خود دست و پا کند. اما در فیلم «پارک وی نشان می‌دهد که می‌توان در آینده روی او حساب ویژه‌ای باز کرد. نعمتی در فیلم «زن دوم» (سیروس الوند) یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) می‌خواهد که به او فرصت بدهد، بیادماندنی است.

روش های اعجاب انگیز زیباتر شدن خانم ها بشناسید


روش های اعجاب انگیز زیباتر شدن خانم ها بشناسید + عکس

اول از همه اینکه، زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

اعتماد به نفس زیباترین ویژگی در دنیاست. اندامتان را صاف و سرتان را بالا نگه دارید چون این حالت احساسی در شما ایجاد می کند که بدانید که هستید، چه می خواهید و چطور باید از زندگی لذت ببرید.

مراحل

-  لبخند بزنید
اگر هر از گاهی لبخند بزنید، باعث می شود هم احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید و به دیگران این احساس مثبت را منتقل کنید. حتی می توانید جلوی آینه لبخند زدن را تمرین کنید. این می تواند شروع بسیار خوبی برای روزتان باشد و حال و هوایتان را بهتر کند. اما همیشه به یاد داشته باشید که برای تکمیل زیبایی لبخندتان باید دندانهایتان را خوب مسواک کنید.

2-  مراقب پوستتان باشید
با یک کرم مرطوب کننده که SPF آن حداقل ۱۵ باشد، پوستتان را پاکیزه و مرطوب نگه دارید. بیشتر از سه بار در هفته روی صورتتان لیف نکشید چون ممکن است پوستتان را اذیت کند مخصوصاً اگر روی پوستتان جوش داشته باشید. برای آنها که پوست مرطوب دارند، استفاده از ماسک می تواند به از بین بردن روغن اضافی پوست کمک کند. البته این ماسک ها را هم بیشتر از یکبار در هفته استفاده نکنید.

3-  لایه برداری پوست، یعنی برداشتن لایه کهنه و مرده پوست، می تواند کمک کننده باشد
 لایه برداری می تواند آسیب های ناشی از جوش و آکنه پوست را کاهش دهد اما اگر روی پوستتان جوش دارید، بهتر است که از متخصص پوست هم کمک بگیرید.

4- با کمتر کردن آرایش صورتتان، زیبایی طبیعی را به پوستتان ببخشید
 آرایش برای تقویت شکل و ترکیب صورت شماست نه برای پوشانیدن آن.

_ برای چشمانتان حتماً از خط چشم استفاده کنید چون به چشمانتان شکل می دهد. برای روز از رنگ ها و سایه های جیغ استفاده نکنید اما استفاده از این رنگ ها برای شب اشکالی ندارد.

_ اگر روی صورتتان جوش دارید، برای درمان آن از محصولاتی که پوستتان را بیش از حد خشک می کند استفاده نکنید.

5- با لوازم جانبی و زینتی ظاهرتان را چشمگیرتر کنید
اما دقت کنید که زیاد هم در این زمینه افراط نکنید. یک هدبند، تل یا گردن بند کافی است. یادتان باشد هرچه کمتر، بهتر.

_ لباسهایی بخرید که اندامتان را لاغرتر و متناسب تر نشان دهد.

_ لباسهایی انتخاب کنید که اندامتان را متناسب تر نشان دهد. پوشیدن لباسهای خیلی لختی هم همیشه خوب نیست چون باعث می شود دیگران فکر زیاد خوبی در موردتان نکنند.

_ می توانید لباسهایی انتخاب کنید که هم جذاب و در عین حال سنگین به نظر بیایید. یک شلوار جین یا دامن با یک بلوز زیبا بسیار متناسب به نظر خواهد آمد. البته دقت کنید که کفشهایتان هم حتماً باید با لباستان ست باشد.

6- مراقب موهایتان باشید
به طور منظم موهایتان را کوپ کنید و همیشه دنبال مدل ها و رنگ هایی برای موهایتان باشید که به شکل صورت و نوع موهایتان بیاید.

_ همیشه موهایتان را شانه کنید اما نه بیش از اندازه. مدل موی صاف و فر هر دو را برای خود امتحان کنید.

_ اگر قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، دقت کنید که رنگ مورد نظرتان حتماً به رنگ پوستتان بیاید. سعی کنید فقط تا یک تا دو سایه روشنتر یا تیره تر از رنگ طبیعی موهایتان پیش روید.

7- صاف بایستید
اینکار نشان می دهد که به خودتان احترام می گذارید و همه هم دنبالتان خواهند بود. علاوه بر این برآمدگی های اضافی بدنتان را هم کمتر نشان می دهد. طرز ایستادن و نشستن اهمیت زیادی دارد و می تواند به جذابیتتان اضافه کند.

8- اهمیت زیبایی درونتان را درک کنید
 آدم های زیبا در دنیا زیاد هستند اما زیبایی خیلی متداول است. بعد از حرف زدن با چند نفر از آنها متوجه می شوید که این آدم ها زیاد هم زیبا نیستند. رفتار بد با دیگران ممکن است درون آنها را خیلی زشت هم نشان دهد و باعث شود دیگران دیگر اهمیت چندانی به زیبایی بیرونشان هم نشان ندهند.

_ پس یادتان باشد اگر با دیگران بد رفتار کنید، همه آرایشهای دنیا هم نخواهد توانست زیبا نشانتان دهد.

_ به خودتان و دیگران احترام بگذارید و خواهید دید که چه حس خوبی پیدا می کنید.

9- احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
وقتی حستان به خودتان خوب باشد، ظاهرتان هم خوب خواهد شد. پس اعتماد به نفس داشته باشید.

_ مردم به سمت کسانیکه به خودشان احترام می گذارند جذب می شوند و با آنها راحت هستند. دوست داشتن و احترام گذاشتن به خودتان به معنی خودخواهی و خودبینی شما نیست. فقط به دیگران نشان می دهد که از ظاهر خودتان راضی و خوشحال هستید

_ خودتان باشید، با دیگران گرم و دوستانه برخورد کنید و احساس خوبی پیدا کنید. مطمئن باشید که خیلی زود همه این را متوجه می شوند.

10- اگر دوستانتان تحسینتان کردند، سعی نکنید آنها را منفی کنید
تحسین و تمجید اطرافیان را بپذیرید و از آن برای بالا بردن اعتماد به نفستان استفاده کنید. یک تشکر کردن مودبانه خیلی بهتر از پایین آوردن خودتان است.

11- ورزش کنید
 همه کسی را که به خودش احترام می گذارد و مراقب بدن خود است را دوست دارند. خوب به نظر رسیدن فقط به آرایش و لباس محدود نمی شود، سالم بودن و داشتن احساسی خوب نسبت به خود هم بخشی از آن است.

_ حداقل نیم تا یک ساعت در روز وقتتان را به ورزش اختصاص دهید و روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. آب درخشش زیبایی به پوستتان می دهد.

_ اگر وقت برای باشگاه رفتن ندارید، حداقل ۴۰ دقیقه در روز (در فواصل استراحت های ۲۰ دقیقه ای بین کار هم که شده) را به پیاده روی تند اختصاص دهید.

_ هر ورزشی که دوست داشته باشید خوب است اگر هم ورزشی را تابه حال امتحان نکرده اید، یکی را انتخاب کنید که با شرایطتان جور باشد.

12- خواب کافی داشته باشید
این به شما کمک می کند همیشه بهترین ظاهر را داشته باشید و داشتن یک الگوی منظم برای خواب باعث می شود هر روز سرحال و سرزنده از خواب بیدار شوید و روز خوبی داشته باشید.

13- هر روز بدنتان را برس بکشید
یک برس با موی پلاستیکی یا موی طبیعی برداشته و دایره وار روی بدنتان بکشید. از پاها شروع کنید و بالا تا سینه پیش روید. اینکار پوستتان را سفت کرده، سلولیت را برطرف نموده و پوست های مرده را از بین برده و درخشش خوبی به پوستتان می دهد. بهتر است اینکار را صبحها انجام دهید چون سرحال ترتان می کند. یادتان باشد اینکار را حتماً روی پوست خشک انجام دهید.

14- بهداشت دندانها را رعایت کنید
 بعد از هر غذا دندانهایتان را مسواک کنید و روزی دوبار از نخ دندان استفاده کنید و یادتان باشد هرچه بیشتر مسواک بزنید، بهتر است.

_ البته دقت کنید که مسواک را سفت روی دندانها نکشید. ممکن است فکر کنید اینطوری دندانهایتان بهتر تمیز می شوند اما فقط به آنها آسیب می رساند.

_ حتماً بعد از گذشت ۱۰ دقیقه از خوردن غذا مسواک کنید چون باعث می شود به مینای دندان آسیب برسد و اگر وقت برای صبر کردن ندارید، فقط دهانتان را با آب خالی بشویید.

_ دندانهایتان را سفید کنید. همه با دندانهای سفید و تمیز زیباتر به نظر می رسند و خرید سفیدکننده های دندان هم چندان برایتان گران تمام نمی شود. همچنین موقع مسواک کردن دندانها حتماً لثه ها، زبان و سقف دهانتان را هم مسواک بکشید.

15- شاخص حجم بدن (BMI) خود را اندازه گیری کنید
 اینکار به شما کمک می کند وزن سالم خود را بدانید و دیگر وزن خود را با دیگران مقایسه نکنید.

16- موهای زائد بدن و صورت را از بین ببرید
 موهای زائد بدن و صورتتان را به طور منظم با هر روشی که برایتان مقدور است، از بین ببرید.

17- با چشمانتان هم لبخند بزنید
چشمها دریچه روح هستند. پس وقتی با چشمانتان بخندید مردم بلافاصله جذبتان می شوند.

18- با محصولات خاص، موهایتان را براق و درخشان نگه دارید.

همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب


همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب

خواص خوراکیها | همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب رژیم های مختلف می آیند و می روند اما رژیم سرکه سیب یکی از رژیم هایی است که مدتهاست استفاده می شود.
 

این سرکه نه تنها برای سلامتی مفید است , بلکه برای کارهای مختلف مثل از بین بردن علفهای هرز , تمیز کردن قوری قهوه و براق کردن فلزات نیز استفاده می شود. حالا تصور کنید این ماده قوی با شکم انسان چه می کند. کارشناسان معتقدند که سرکه سیب چربی ها را می سوزاند.

سرکه سیب

میزان مصرف روزانه :

در رژیم سرکه سیب معمولا” به شما توصیه می شود که قبل از هر وعده غذایی بین 1 تا 3 قاشق چایخوری سرکه سیب مصرف شود . بعضی ها ترجیح می دهند برای راحت تر خوردن سرکه سیب ، آن را با یک فنجان آب و یا آبمیوه ترکیب کنند .

قرص سرکه سیب :

برای بسیاری از افراد خوردن این میزان سرکه سیب فقط سخت نیست بلکه تقریبا” غیر ممکن است ، این افراد می توانند از قرصهای رژیمی سرکه سیب استفاده کنند .

اثر سرکه سیب در کاهش وزن :

گفته می شود سرکه سیب باعث می شود که انسان احساس سیری کند و در نتیجه کمتر غذا بخورد . علاوه براین سرکه سیب یک چربی سوز بسیار موثر است .

تاثیر سرکه سیب روی دیابت :

در چند تحقیق مختلف ثابت شده است که سرکه سیب سطح گلوکز خون را کاهش می دهد .به افرادی که از دیابت نوع دوم رنج می برند توصیه می شود که روزانه 2 قاشق چایخوری سرکه سیب مصرف کنند.

تاثیر سرکه سیب روی قلب و فشار خون :

تحقیقات نشان داده است ، افرادی که سالادهای خود را با سرکه سیب و روغن زیتون طعم دار می کنند فشار خون پائین تری دارند . علاوه بر این سرکه سیب در برابر بیماریهای قلبی نیز از ما محافظت می کند.

تاثیر سرکه سیب روی سرطان :

کارشناسان معتقدند که سرکه سیب می تواند سلول های سرطانی را نابود کند.